MAC Give Me Liberty of London

Eén van de mooiste aankomende MAC collecties is volgens mij toch echt wel deze, Give Me Liberty of London. Kijk mee, en oordeel zelf!



GMLoL
GMLoL
GMLoL
GMLoL
Credit voor de foto’s gaat compleet naar Temptalia.com!

Ik vind de verpakking één van de mooiste die ik ook heb gezien bij MAC, zeker als dit geen stickers zijn, zoals wel eens eerder is gedaan. De donkerblauw nagellak ga ik sowieso kopen, dat weet ik nu al. De lipgloss ziet er ook heel verleidelijk uit, en die sjaal vind ik erg leuk maar ook erg duur ($25).
Dit is overigens niet de hele collectie, maar dit zijn de enige foto’s tot nu toe uitgebracht.
De collectie komt uit in April, dus nog even wachten.

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!

Leave a Reply

