Even voorstellen!

Hey world!
Ik ben Alma, en ik ben 14 jaartjes jong. Ik doe op dit moment 4 VWO (Gymnasium), in Amsterdam, waar ik ook woon.
Ik heb een grote liefde voor muziek maken en luisteren, ik houd er ontzettend van om te spelen met make-up. Verder houd ik ook erg van fashion, en koop ik graag nieuwe dingen (wanneer ik niet ontzettend blut ben dan (; ), heb ik een serieuze Friends en Gossip Girl verslaving, en is Edie Sedgwick voor mij een gigantische inspiratie!

En dat was dan de kort en bondige versie van the story of my life,
Salut!

Leave a Reply

